عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 45439
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



بي تو ميميرم

 

 

با خودم عهد بستم… 

 بار دیگر که تورا دیدم …

بگویم از تو دلگیرم... 

ولی باز تو را دیدم… 

 

و گفتم :بی تو میمیرم…

 

  

 



نظرات شما عزیزان:

مهري
ساعت9:59---16 ارديبهشت 1392
سلام نفس جان
وب جديدت باز نميشه


مهري
ساعت9:03---27 اسفند 1391
سلام نفس جان پيشاپيش سال نو و عيد و بهت تبريك ميگم ان شاا... سال خوبي رو پيش رو داشته باشي بهترين ها رو برات آرزو ميكنم دوست من هميشه شاد باشي

مجتبي
ساعت6:43---21 اسفند 1391
سلام
برخیز كه می رود زمستان
بگشای در سرای بستان
نارنج و بنفشه بر طبق نه
منقل بگذار در شبستان
وین پرده بگوی تا به یك بار
زحمت ببرد زپیش ایوان
آواز دهل نهان نماند
در زیر گلیم عشق پنهان
بر خیز كه باد صبح نوروز
در باغچه می كند گل افشان
خاموشی بلبلان مشتاق
در موسم گل ندارد امكان
[گل][گل]
منتظرتونم


مهری
ساعت9:17---15 اسفند 1391
سلام نفس جان خوبی
کجایی نیستی من هر روز به وبت سر میزنم و منتظر مطالب قشنگت هستم
موفق باشی


مجتبي
ساعت15:44---3 اسفند 1391
چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...
یکی که بهش اعتماد داری... بهت اعتماد داره...
از دلتنگی هاش برات میگه ...از دلتنگی هات براش میگی...
آروم میشه...آروم میشی..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...
این حس مثل قطره های باران پاکه...!!


ارمین
ساعت21:26---20 دی 1391
سر بروی شانه های مهربانت میگذارم

عقده ی دل میگشایم

گریه ی بی اختیارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم


رسی
ساعت10:49---30 آذر 1391
سلام من تازه واردم اما از وبت خوشم اومد من تازه یه وب زدم هیچ کس بهش نمیسره برا همین خوشحال میشم به وبم سر بزنی

رسی
ساعت10:48---30 آذر 1391
سلام من تازه واردم اما از وبت خوشم اومد من تازه یه وب زدم هیچ کس بهش نمیسره برا همین خوشحال میشم به وبم سر بزنی

مهری
ساعت9:13---29 آبان 1391
سلام

دختر کویر
ساعت23:14---27 آبان 1391
دلت تنگ یک نفر که باشد ،تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد،
و
لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد
تو دلت تنگ است...
دلت برای همان یک نفر تنگ است...
تا
نیاید...
تا
نباشد...
تو هنوز دلتنگی


مهری
ساعت10:40---10 آبان 1391
سلام

نفس جان پیشایش عید غدیر و بهت تبریک میگم

پاسخ:سلام ممنون عزيزم


عزاخانه
ساعت15:16---9 مهر 1391
سلام........خواهرم ..


ما همیشه دعا گوی دوستان هستیم...


انشالله ک شما ما رو از دعای خیرتون بی نسیب نذارین....


یاعلی.................پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 9 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com